گشت‌های موتورسوار در خطوط ویژه تردد اتوبوس‌ها در کرمانشاه راه‌اندزی شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

سرهنگ غلامرضا امیدی در گفت‌و‌گو با خیرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه استفاده از مانیتور برای راننده براساس قانون ممنوع است اظهار کرد: در صورتی که مانیتوری در مقابل دید راننده نصب شده باشد به دلیل اختلال در رانندگی، خودروی متخلف علاوه بر اعمال قانون توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: استفاده از مانیتور برای سرنشینان عقب خودرو مشکلی ندارد و رانندگان می‌توانند آن را در صندلی عقب نصب کنند.

سرهنگ امیدی از راه‌اندازی گشت‌های موتورسوار در خطوط ویژه تردد اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: این گشت‌ها با استقرار در این خطوط علاوه بر برخورد با اتوبوس‌های متخلف با خودرورهای غیرمجاز و موتورسوارانی که وارد این خطوط می‌شوند برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان تخلفات رانندگان را به پلیس اطلاع دهند عنوان کرد: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند در نبود پلیس تخلفات رانندگان را ثبت و از طریق تلفن 110 و 120 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا با رانندگان متخلف برخورد شود.

سرهنگ امیدی از برخورد مأموران راهنمایی و رانندگی با خودروهای دودزا در سطح شهر از اول آبان ماه خبر داد و افزود: پلیس برابر قانون با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا برخورد کرده و این خودروها اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خودروهایی که داری نقص مشهود هستند نیز جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از علل ترافیک در روزهای بارانی خرابی خودروها به‌ویژه خودروهای فرسوده است از رانندگان خواست قبل از حرکت دادن خودرو به‌ویژه در روزهای بارانی از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ امیدی به حضور مأموران زحمتکش راهنمایی و رانندگی در خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: چنانچه مأموران راهور در اعمال معاینه فنی کوتاهی کنند بیش از هر کس خود آن‌‌ها به دلیل حضور ساعات طولانی در گذرگاه‌‌ها و چهارراه‌ها آسیب خواهند دید.

انتهای پیام/ 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com